onsdag 24 augusti 2011

Flyttad!

Hej! En hel del har hänt sedan sist, faktiskt så har hela mitt liv liksom bytt riktning.
(Jodå det kan faktiskt hända en gammal fis som jag)
Jag har flyttat mitt hem till Sundsvall, hem till min kärlek Josefine och vi har fyllt hela lägenheten med allt som vi kan behöva plus alla möjliga prylar som jag släpade med mig. Men jag måste erkänna att dom har faktiskt bidragit till den helt underbart mysiga atmosfären som vi har här!

 Frank fick flytta med mig och det känns väldigt bra.
Jag vet inte men jag tror jag finner någon sorts knytning till honom, en sorts tröst, attityd, pepp och samförstånd.
Självklart är han en väldigt död älgskalle som jag själv sprayat svart och slängt en hatt till, men ändå.
Han är Frank.

 Det finns en frihet inom dessa väggar som man liksom kan känna i den här bilden, (om man vill) och som ni märker så är både jag och hjärtat riktiga pysslare. Inspirerade kallas det.

 Dessa underbara detaljer. Kent, origamisvanar, rött och en rökande liten man utav ståltråd skapad med mina egna händer.

 En del av våran samling som nu äntligen blivit sammanslagen men trots detta icke komplett!

Känner du igen dessa två?

 Vi äter gott här också! Gnocchi kokad i grönsaksbuljong med vitlöksfräst bacon och en vanlig hederlig sallad, ack så gott! Och ack så underbart det är att laga sin mat, en glädje som få!

Vi kan njuta i solen också, vi kan njuta som inga andra kan!
Och hur kan man inte njuta när man ser en sådan fröjd för ögat? Vet ni vad som är bättre än det?
Att få somna och vakna upp intill henne varje morgon. (och kyssa hennes läppar)
http://klubbland.blogspot.com/
Titta in där också, Tror jag är med på någon hörn!

Imorgon så tänkte jag vandra på Sundsvalls gator och bara ta in allt runt mig.
Pentax följer mig troget såklart. Vi ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar