onsdag 5 oktober 2011

Skinande nytt!

Här i dagarna så har vi faktiskt fått till ökning här i lägenheten, nej jag pratar inte om små skrikande barn eller valpar men bland annat så har Josefine inhandlat en alldeles sprillans ny skinande kamera!
Inget mindre än en Canon EOS 60D och ett välsmakande 50mm f/1.4 minsann!

Det är ett mycket smidigt utformat kamerahus med många trevliga tekniska finesser jag föreslår att du tittar in till Josefine och tittar in lite testbilder!

Det är en vacker kamera i all ära men den kan ju aldrig ens närma sig den klass som min Josefine spelar i!


Men det är inte det enda nya! Jag har även hämtat ut en alldeles nyframkallad rulle från min Konica, vilken innehöll svartvita resultat från bland annat yran. Den analoga charmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar