onsdag 19 oktober 2011

Vart jag mig i världen vänder.

Jag vet inte riktigt varför men det blev aldrig av att jag nämnde att en kär vän hade sin födelsedag i måndags, så nu är det verkligen dags att visa upp lite bilder från firandet!
Firandet börjar med en mysfika på Stenstans här i Sundsvall, vart annars kan man vara säg? Jag älskar stället, oslagbart med mitt sällskap.
Vi var ju som vanligt inte bara en fotograf i sällskapet, hon den där vackraste flickan i världen fanns där med mig såklart.

Ett mandelberg med varm choklad. Lycka.

Här är hon födelsedagsbarnet själv, Grattis igen så här i efterskott Rebecca!


Monumentalt på något sätt, som en bronsstaty fast fullt levande.


Fler firare anslöt sig till sällskapet och vi bytte tillhåll till Barista, vinnande koncept med gälla färger och innovativ design. Okej jag har varit där flera gånger innan men priserna ger mig kalla kårar om jag ska vara ärlig! Hursomhelst så fortsatte fikahänget och humöret var på topp tack och lov att mina vänner är lika stora fikomaner som jag, kanske borde starta en ny grupp: AF Anonyma Fikomaner


Se så vackert! Jag sa ju att det var mysigt ellerhur? 

Min kära fann en vän. Vännen var dock skeptisk, Josefine likaså.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar