lördag 24 september 2011

Här där minnen bor.

Har dragit mig hem till mor i Ånge över helgen för att hjälpa henne med att bland annat tapetsera i hallen.
Tyckte att det var dags för ett överredigerat självporträtt.

Min mor är en konstnär. Inte professionellt. Eller jo, hon är ju trädgårdsdesigner.
Men hon kan även skapa magi med pennor och penslar.
Här ovan är ett av hennes alldeles egna alster. 

Jag och mor i ett nötskal! Måste säga att hon är en av de människor som verkligen lockat fram min inspiration.
Ännu ett av hennes verk till höger här ovan, vilket är ett porträtt av min morfar.
Det bör även framföras att hon skapade detta med endast minnet av honom och en blyertspenna!

Det här är det mest fulländade fotografi jag känner till. Min morfar, väntandes på att kaffet ska kokas. Sitter så bra där på kylskåpet.

Japp, that's me. Your's truly. Kanske runt tre år gammal där eller något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar